Як змінюється характер місячних при прийомі протизаплідних таблеток

Будь-які протизаплідні таблетки в тій чи іншій мірі впливають на загальний гормональний фон.

Його активна перебудова відбувається, коли Ви починаєте прийом оральних контрацептивів (ОК). Саме в цей період Ви можете помітити невеликі або значні зміни менструального циклу.

Що відбувається з місячними, коли Ви починаєте приймати протизаплідні таблетки

З порушеннями менструального циклу під час використання оральних контрацептивів стикаються багато жінок. В перші 2-3 місяці прийому таких таблеток можливі дуже мізерні виділення або повна відсутність менструації. Це можна вважати нормою, оскільки організму потрібно деякий час, щоб адаптуватися до нового гормонального фону. При необильних виділеннях Ви можете спробувати використовувати тампони з низькою ступенем поглинання, наприклад o.b. ProComfort™ Mini. Якщо при прийомі протизаплідних місячні приходять нерегулярно, турбують занадто рясні і тривалі виділення, це може бути ознакою невдало підібраного препарату. В даному випадку доцільно проконсультуватися з гінекологом про заміну таблеток на більш підходящий варіант ОК. Повна відсутність місячних, як і поява несвоєчасних кровотеч, іноді спостерігається після пропуску чергової дози контрацептиву або у разі одночасного прийому двох таблеток для відновлення рівня захисту від небажаної вагітності.

Коли приходять місячні при прийомі протизаплідних таблеток

Менструальноподобное кровотеча при прийомі протизаплідних за схемою 21/7 починається в період 7-денної перерви, зазвичай на 2-3 добу після останньої випитої таблетки. Якщо контрацептиви припускають безперервне використання протягом 28-денного циклу, то виділення з'являються в період прийому таблеток, які не містять гормони (плацебо).

Як місячний цикл відновлюється після відміни протизаплідних таблеток

Якщо до початку використання протизаплідних таблеток місячні були регулярними, то після скасування цих засобів контрацепції цикл залишається стабільним. Збої найчастіше відбуваються у тих жінок, у яких і раніше були подібні проблеми. У деяких випадках при скасуванні ОК менструація відновлюється лише у 2-3 циклі. Це пов'язано з тим, що після закінчення прийому гормональних таблеток репродуктивна система включається не відразу. Однак при затримці місячних потрібно обов'язково звернутися до лікаря, щоб виключити настала вагітність і інші причини відсутності менструації. Як правило, після відміни таблеток менструальний цикл відразу або поступово повертається до свого природного ритму, але у деяких жінок він стає коротшим або довшим колишнього. Якщо Ваш цикл встановлюється в діапазоні 21-32 дня і при цьому він регулярний, то у Вас немає підстав для занепокоєння.

САМОЛІКУВАННЯ МОЖЕ БУТИ НЕБЕЗПЕЧНИМ ДЛЯ ЗДОРОВ'Я!