Після прийняття постинора стан було моторошне:сильний головний біль,апатія,слабкість,діарея,болі в серці і нирках.Після чого почалося маленьке кровотеча(за типом місячних),потім місячні прийшли вчасно ,але дуже рясні,підгузник дитини доводилося підкладати,якого не вистачало навіть на годину-думала,здохну.До сіх пір голова паморочиться,постинор лайно ще те,думаю наслідків після медикаментозного аборту менше,ніж після прийняття постинора.До того ж почала гладшати і постійно болить груди.

Дуже сильний гормональний препарат!
Після його прийому була страшенна втома, апатія, нудота, запаморочення, слабкість, були позиви впасти в непритомність, головний біль.

Дівчата, такого нікому не бажаю пережити. По можливості ОХОРОНЯЙТЕСЯ ПРЕЗЕРВАТИВАМИ, воно того варто. Якщо заважає гумка - пийте протизаплідні! Не повторюйте чужих помилок! Сама шкодую, що не слухала подібних порад!

А скільки,дівчата, днів у вас після прийому Постинора йшли місячні. я вже сіра ходжу,хоча йдуть лише другий день.

порвався презерватив, зробила спринцювання, сходила до лікаря, вона сказала, що краще не пити постинор, але всетаки я зважилася ( мені 17 років) ось перший день, на кшталт норм, нічого не болить) чекаю завтра з нетерпінням)

у мене був не защещений половй акт.хлопець виймав в той увремя коли кінчав, тому не знаю забеременла я чи ні..подруга порадила випити пастенор.я випила його на наступний день після ПА.через 12 часо другу таблетку..через 5 днів нчались кровотечі тривають вже три дні як при місячних..чи це нормально?і скільки вони повинні йти?

Презерватив ось ",сповз",. а протизаплідні таблетки теж шкідливі і приклад подруги з ще однією дитиною не надихає. Після Постинора У мене нічого не боліло, місячні почалися десь через днів 10. але затягнулися на три дні з незначними виділ. Але краще в будь-якому випадку потім піти до гинеколгу, таблетки гидоту і вбивство жіночого організму.

Хочу запитати Вас. Що робити, якщо після прийому постинора почалися виділення, схожі на місячні, але вони(місячні) вже були в цьому місяці? Хочу почати пити Трирегол, а їх потрібно починати пити з першого дня ПМС. Чтоделать?

Ось у мене після прийому постинора кровотичение почалося на 4 день і дуже рясне,притому дуже боліла поясниця.

Доброго дня.У мене після прийому постинора на 4 день почалися місячні,які тільки нещодавно закінчилися і дуже сильно болить груди,що це означає? Підкажіть?А як мені було погано відразу після прийому це просто не описати,яка це гидота,а тепер боюся,не може бути позаматкової вагітності

погань цей постинор. весь цикл збиває і при останньому прийомі моторошно все болить. ужааас

перший раз після прийняття постинора у мене нічого не було. потім довелося пити через пів року.ось тут і почалося. спочатку були виділення червоно-коричневого кольору,днів 5 йшли.потім почала боліти груди,почалася молочниця.коротше жах!дівчатка,краще знайти більш щадний спосіб оберігання!

я прийняла постинор в перший раз місяць тому після нього прийшли ніби як місячні, минув місяць навіть трохи більше місячних немає, що робити?

З дівчиною був ПА з презарвативом але він порвався я не знаю я скінчив в неї чи ні відразу протягом 2 годин випила постинор і через 12 годин теж по інструкції пройшло 15 днів у неї почалися виділення коричнивие болить низ живота і груди
вагітна вона. що це.
спасибі!

У мене після постинора з'явився висип на тілі, випила після 18 годин П. А. Через 12 годин випила другу, сьогодні вже другий день немає нічого, крім висипу і тянувшей попереку. Що це може бути, скажіть будь ласка.

людиииииииии аааауууууу дайте відповідь((((((((((

"я прийняла постинор в перший раз місяць тому після нього прийшли ніби як місячні, минув місяць навіть трохи більше місячних немає, що робити? "АНАЛОГІЧНА ситуація..у мене теж питання що робити?гінеколог тільки головою хитає,прописала таблетки якщо і протягом 10 днів після їх прийому не підуть сказала будемо щось далі робити..ймовірно стався серйозний гормоноланий збій..я просто в жаху

Я випила пастинор через 12,5 годин,потім ще через 12 годин другу таблетку. А через тиждень повинні прийти місячні, так у мене була затримка 9 днів,але в підсумку вони прийшли.

Після прийняття постинора моторошно болить груди, виділень немає. Незахищений статевий акт був на 6 день після місячних, випила таблетку через 12 годин. Чому болять груди?

Якщо чесно, то я в шоці від багатьох думок. Особисто мене цей препарат неодноразово рятував. Нічого не боліло, і ніяких неприємних наслідків не було. Впевнена тільки в тому,що часто його ні в якому разі не можна приймати. Особисто мені він пригождался не частіше, ніж 1 раз в рік.

У мене така ситуація, Був незахищений ПА і через 36 годин я випила постинор, в цей же день(прийом таблетки) повинні були початися місячні ( як зазвичай), але не прийшли, це нормально, мені їх чекати з збоєм?

У мене при половам акті з МЧ.порвався презерватив,через 7 годин я випила ",постинор",другу таблетку через 11 годин.місячні мали бути 2,але їх немає.Періодично болить низ живота,груди,нудота,втома.2 дні не було ніяких виділень,а січас жовті.Підкажіть чи може це бути вагітність. і коли чекати місячних??

Після прийому Постинора кілька днів була моторошна молочниця. Потім став боліти низ живота, а ще набрякли і болять соски.
Але так як вагітність була вкрай небажана, то довелося піти на цей крок.
А так якісь більш значних порушень здоров'я типу нудоти або непритомності, про які тут пишуть, на щастя не було.

Привіт! постинор дуже страшна річ - через нього мені довелося читску робити!

це звичайна справа коли приходять раніше місячні при постиноре :) не хвилюйся

САМОЛІКУВАННЯ МОЖЕ БУТИ НЕБЕЗПЕЧНИМ ДЛЯ ЗДОРОВ'Я!